Oldalak

2011. március 27., vasárnap

tojástartóból alkottunk....

Kedves Olvasóim! 

Nagy örömömre szolgál, hogy a mai napon volt időm új blogbejegyzést közzétenni. A többnapos kihagyásnak nyomos indoka van. Egyrészt pici lányom magas lázzal járó betegeskedése, másrészt legfrissebb ötletem több időt igényelt, mint gondoltam. Eredetileg 7 és 10 éves lánykáimmal közösen terveztem a teljes kivitelezést. Ám a legelső lépésnél kiderült: ők bizony nem bírják erővel a tojástartó virágszirommá alakítását. (Nekem is 1 hétig tartott.) Így tehát, a 3X30 darabos tojástartót én szabdaltam fel a kívánt formákra. A festésnél már bekapcsolódtak.



a festéshez sorakoznak a virágszirmok





a natúr virágszirmokat Bogikám rajza színesíti



felülnézetből




felülnézet 2.




íme a  kedvencem



ráközelítve




színes, puha gömbök ráadásként


Az kellékekről még nem írtam. De a képeken minden jól kivehető.....
Ha mégsem:))
Tojástartó, univerzális hobbifesték, hurkapálca, a virág közepének,amit a fantáziád megenged, 
végül ragasztó.
Jó szórakozást!     

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű csokor lett belőle!
    Az alkotás varázsa súgárzik, ha nagyobbak lesznek az unokáim elkészítjük :)) köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Engem pedig ezek a virágok nyűgöztek le, Patrícia! Elkészítjük mi is! Köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Feliratkoztunk egymást követni, és nagyon örülök neki, főleg annak, hogy nem csak én vagyok immáron szinte az egyetlen, aki komolyabban blogol ebben a témában itthon! 8) Hátha mások is beindulnak majd még! 8)
    Gyönyörűek a kosaraid és nagyon szépek ezek a tojástartó virágok is. Nekem is 3 gyerkőcöm van, nyáron tuti kipróbáljuk a 2 nagyobbal, mert tuti ötlet és nagyon látványos. Köszi!
    tunde

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Köszi a dicsérő szavakat.Ez inspirál. Segíti a további ötletek megvalósulását!:)

    VálaszTörlés